dijous, 27 de setembre del 2012

De Rússia a Lleida: Polina Razgulyeva (Club Arabesk)

Fa uns dies varem tenir el plaer d'entrevistar les noies del Sícoris Club. Avui tenim el plaer d'entrevistar i presentar a un club que és dels més nous a Lleida, la qual cosa no vol dir que sigui menys conegut, ja que porta molts èxits rere la seva esquena. Efectivament, parlem del Club Arabesk, Club que està liderat per l'entrenadora russa, Lena Savich, ex component del conjunt rus. Aquest és un dels Clubs més coneguts a Rússia, i aquí comença un no parar de recollir èxits. Avui ens han donat el plaer d'entrevistar una de les noies júnior amb un futur molt prometedor. Ella és la Polina Razgulyeva.
Polina Razgulyeva Masimovna (RUS) (Foto: Marina Casals)
Polina Razgulyeva Masimovna (RUS) (Foto: Marina Casals)
-Qui et va iniciar en aquest món?
Em va iniciar el meu avi.

-Amb quants anys vas començar a dedicar-te a la gimnàstica rítmica?
Vaig començar als 5 anys a Rússia i als 9 vaig venir a Espanya i vaig continuar al club Arabesk.

-Quina ha estat la teva major adquisició a la rítmica?
Aconseguir una tercera plaça a nivell de Catalunya.

-T'agrada molt aquest esport?
Sí, és un esport molt bonic, però molt difícil i sacrificat, però val la pena si al final aconsegueixes el que vols.

-Quantes hores entrenaves normalment a Rússia? I aquí?
A Rússia 4h i aquí també 4h.

-On t'agradava més el sistema d'entrenament a Rússia o a Espanya?
M'agrada més el sistema rus, tot i que aquí al club tinc entrenadora russa i és el mateix sistema, aquí ella està sola, en canvi allà, hi ha més d'una entrenadora, i té tot el temps per a tú, t´apreten més, i et dediquen molt més temps, però he de dir que la tècnica i la base de tot el que donen és el mateix.
Polina escalfant l'esquena (Foto: Marina Casals)
Polina Posant (Foto: Marina Casals)
-Com a estat la relació amb el teva entrenadora Lena Savich del Club Arabesk, el club on ets ara? És molt dura?
La veritat es que al principi no em feia gaire cas, però després, em va anar fent molt més. És bastant dura, però és el que té aquest esport, molt sacrifici, i ella el que vol és que siguem campiones, i en realitat quan vas a una competició és al que tu vols arribar, a guanyar, i si no entrenes dur, no ho aconseguiràs, per això ella, en ocasions, és dura.
Polina realitzant una agafada (Foto: Marina Casals)
-A Rússia et feien fer algun tipus de dieta?
No. Encara era molt petita i estava molt prima, però no sabria dir si anant ara em farien fer algun tipus de dieta.

-A l'hora de sortir a pista, en què penses?
Em poso a repassar tot el meu ball al cap.

-Quins són els teus aparells preferits?
Aro i cinta.

-Quin es el teu ídol de la rítmica?
Daria Dmitrieva 
Daria Dmitrieva realitzant un espagat girant (Foto: Oleg Naumov)
-Portes 10 anys en aquest esport. Penses seguir dedicant-hi molt més? Com a gimnasta la veritat es que ho dubto, no perquè no m'agradi, sinó perquè no tinc temps per estudiar. Pràcticament els entrenaments acaparen tot el temps, però si finalment no segueixo com a gimnasta el que m'agradaria fer és entrenar nenes.  
Polina realitzant una zancada (Foto: Marina Casals)
Polina realitzant un llançament de cama (Foto: Marina Casals)









-Seguiràs mantenint-te individualment sense competir?
Si, perquè no vull perdre el que m'ha costat guanyar durant tants anys, a més a més, és una manera de mantenir-me físicament. 
Polina realitzant colzes amb equilibri-espagat (Foto: Marina Casals)
-Sembla que ja tens clar el teu futur no?
Una mica si (rialla)

Gràcies per haver-nos deixat entrevistar-te, et desitgem el millor, i esperem tornar-te a veure.
Gràcies a vosaltres per aquesta oportunitat.

La Polina ja té clar el seu futur, hi això està molt bé. Nosaltres per la nostra part, hem de dir, que el Club Arabesk obrirà les portes després de les vacances d'estiu el dia 1 d'octubre i aquest mateix dia començaran els entrenaments a les 17:30h. Tothom qui vulgui atançar-se serà benvingut. Les seves instal · lacions estan el col · legi Mirasan.
Us deixem la pàgina web del Club Arabesk per qui vulgui més informació:
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Club-Esportiu-Arabesk/263885866987353
Polina realitzant una agafada en cercle (Foto: Marina Casals)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada